\ Классный Конфиг одновременно понижающий пинг и повышающий FPS - Конфиги - Каталог файлов - Все для вас
Свободно
Баннерообмен
Заказать рекламу
Меню сайта
Counter-Strike 1.6
Counter-Strike Source
Ucoz
Minecraft 1.2.5
Скачать игры
Teeworlds
Всё для телефона
Всё для Windows
Мастерская cs 1.6
Новости
Топ файловиков
Дьявол
142
XaKeP
1
Tim
0
Путин
0
Admin
0
Мини-чат
Топ файлов
Teeworlds 0.6.1 для Windows
Скачиваний: 11
Добавил: Дьявол
Добавлено: 08.07.2012
Adidas
Скачиваний: 14
Добавил: Дьявол
Добавлено: 09.07.2012
Модель G3/SG-1 – Винтовка Драгунова
Скачиваний: 11
Добавил: Дьявол
Добавлено: 15.07.2011
Опрос
Оцените мой сайт

Всего ответов: 83
Оплаченная реклама
Graffiti Decorations(R) Studio (TM) Site Promoter
реклама


Классный Конфиг одновременно понижающий пинг и повышающий FPS


// Casey's Config v2 (CAL compliant) 
// Updated for new season by CAL|Stone 
// Updated 01/23/07 - Added misc settings section 
//_Set Netcode vars_ 
cl_cmdrate "101" 
cl_interp "0.01" 
cl_interpolate "1" 
cl_lagcomp_errorcheck "0" // Disables lagcompensation error checking, only needed if you're having any registration/loss/choke problems. 
cl_lagcompensation "1" 
cl_smooth "1" 
cl_updaterate "101" 
rate "25000" 
//_Set MP vars_ 
mp_decals "0" // How many player sprays will be shown. 
//_Set Client vars_ 
cl_drawmonitors "0" // Disables the rendering of ingame "monitors" which contain 3d rendered images. 
cl_ejectbrass "0" // Disables brass ejection 
cl_forcepreload "1" // Forces the game to load all texture and model information into memory on map load. 
cl_phys_props_enable "1" // Enables phsyics props. 
cl_phys_props_max "50" // Maximum amount of physics props allowed. 
cl_ragdoll_physics_enable "0" // Disables ragdoll. 
cl_restrict_server_commands "0" // Compatible/needed with serverplugins 
cl_show_splashes "0" // Disables water splashes. 
//_Set Render vars_ 
r_3dsky "0" // Disables the rendering of 3d sky boxes. 
r_decal_cullsize "9999" // Any decals under this size are not rendered. 
r_decals "0" // Disables decals. 
r_drawbatchdecals "1" // Enables the rendering of decals in batch. 
r_drawdetailprops "1" // Enables the rendering of detail props. 
r_drawflecks "0" // Disables the sparks and dirt from bullet impacts. 
r_drawmodeldecals "0" // Models decals (i.e. blood). 
r_eyes "0" // Disables eyes in models. 
r_lod "-1" // Different level of details on models. -1 = Variable at distance. 0 = None. 1 = Minor. 2 = Less minor. 
r_modellodscale "1.0" // The transitioning power of LOD. 
r_occlusion "0" // Enables the Model Occlusion system. 
r_propsmaxdist "100" // Max distance at which props are rendered. 
r_renderoverlayfragment "0" 
r_rootlod "2" // Base lod of the model in the memory. 
r_shadowmaxrendered "32" // Max shadows the game will render. 
r_shadowrendertotexture "1" // Rendered the shadow texture causing it to match the player model. 
r_shadows "1" // Enables shadows (Change be disabled for additional performance.) 
r_teeth "0" // Disables teeth in models. 
r_waterdrawreflection "0" // Disables the rendering of water reflections. 
r_waterforceexpensive "0" // Forces cheap water. 
gl_clear "0" // Disables the gl_clear convariable. 
props_break_max_pieces "0" // Disables prop fragmenting 
//_Set Materials vars_ 
mat_antialias "0" // Disables the use of multisampling to smooth out edges. 
mat_bumpmap "0" // Disables bump mapping. 
mat_clipz "0" // Disables optimized Z-Buffer rendering. 
mat_compressedtextures "1" // Disables texture compression. Users with low amounts of system memory should turn this on. 
mat_disable_bloom "1" // Disables bloom effects. 
mat_hdr_enabled "0" // Disables HDR. 
mat_hdr_level "0" // Double Disables HDR. 
mat_mipmaptextures "1" // Enables the use of mipmapping to make textures look smooth. 
mat_monitorgamma "1.6" // Lower the number the brighter the screen. Only works in fullscreen. 
mat_picmip "2" // Changes the resolutions of textures when they're loaded into memory. May improve FPS on graphics cards with low memory sizes. 
mat_reducefillrate "1" // Reduces the fillrate when the game is run in DXLevel 8. 
mat_specular "0" // Disables Specularity on objects. 
mat_trilinear "0" // Disables the use of Trilinear mipmapping. 
mat_wateroverlaysize "8" // Sets the resolution of water distortion. Must be multiple of 8. 
//_Set Violence vars_ 
violence_ablood "1" 
violence_agibs "1" 
violence_hblood "1" 
violence_hgibs "1" 
//_Set HUD vars_ 
hud_centerid "1" // Centers player IDs 
net_graph "3" // Enables net_graph (Required in SS round) 
net_graphpos "2" // Adjusts netgraph position-set between 1 and 3. 
//_Set Misc settings_ 
cl_downloadfilter "nosounds" // Disables annoying pub sound downloads 
fps_max "101" // Caps framerate. Set to max monitor refresh rate + 1. 
jpeg_quality "100" // High quality screenshots 
clear 
echo _Casey's Config v2 (CAL compliant) loaded______ 
Конфиги Добавил: Дьявол Просмотров: 1762 Загрузок: 93
  • Чтобы скачивать файлы зарегистрируйтесь, или войдите под своим логином
  • Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]

    Новости
    Профиль

    Гость
    Баннер
    Партнер
    Рекламное место

    Статистика
    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Всего: 356
    Новых за месяц: 0
    Новых за неделю: 0
    Новых вчера: 0
    Новых сегодня: 0

      ForumSiteMap.xml | SiteMap.xml

    Привет!    Риперы Если Вам Нравиться шаблон,То Рипайте На Здоровье!